Lediga dagen...

  Du tyckte det va så skoj sist vi var i parken så vi försökte oss på det igen idag på vår mysdag :) Här tar du upp en kastanj :)


Jag & Alva sprang upp i ottan i morse för att dumma jag hade tagit fel på tiden jag skulle träffa min kära stödpelare Lena hos Arbetsförmedlingen. Det fick bli en runda i stan & lite annat istället :) Mysigt blev dag i af. Hela dagen hitintills har varit underbar & har träffat massa skoj folk :) Alva har snackat med massa olika gammalt & ungt folk i stan. Men speciellt förtjust var du nog allt i dom där "soptanterna" i parken. Dom pekade du på tom & mamma din fick fråga dom om papper för du va så snorig. haha.


Den nya statyn va minst sagt annorlunda. Jag har bara en åsikt om sånt här & det är att man måste vara öppen för sånt här & tänka sig att man inte är speciellt konstnärlig nog av sig att ha en åsikt om den är ful eller ej. Man kan aldrig förstå sig på saker som man inte själv kan göra eller tänka. Den va konstig & lite skrämmande, men dock annorlunda & modern.

 
Käka är super skoj ibland med mamma som busar & jag busar tillbaka :) Man är väl inte dum heller :)



Trackback
RSS 2.0