Haha, jag va själv tvungen att ha denna på min sida

Fick nys om en riktigt rolig grej jag läste på en väninnas sida idag & jag garvade så mycket & tänkte att den där måste självfallet jag med ha på min  blogg :)

Sunds 2004-2005

Mandy-"Hej Fridchen! Kommer  du till lektionen som börjar snart?"
Frida- " Ehm..tja..eh jo.. ne.."
M-"Är du sjuk?"
F-" Nerå,jag mår bra.."
M-" Vad är det då?har det hänt nått?"
F-"Ne,eller hmm jag har blivit av med min penna."
M-"En penna?äh kan ju låna av mig ju! Kom nu.."
F-"meen..ingen vanlig penna."
M-" Nehe? Skärp dig nu..kom nu!=) "
F-"Men...Jag har inga ÖGONBRYN!"


Kommentarer
Postat av: Mandy & lille Vincent

Jag minns det tydligt. Vi skulle ha gymnastiklektion & jag ringde dig för att höra vart du blev av. Jag tyckte det var så kul att jag klottrade ner det i mitt block..:)

2009-02-20 @ 21:55:25
URL: http://mandyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0