.Alva 6 månader idag.


Ett halvt år gammal! Grattis på dej min lilla ängel <3

Jag kan inte fattta att tiden går så snabbt. Minns dagen du föddes som om den vore igår. Så mysigt & underbart det var att få dej till väldlen, Alva <3 Jag var & är fortfarande så lycklig att va din mamma & känner på mej att jag kommer vara så stolt över dej & vad du kommer åstadkomma i livet.... En otroligt stark känsla jag har.

Du & jag kommer det vara, för alltid! Jag älskar dej så himla mycket min lilla tösis <3

Mamma <3 dotter för evigt!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Grattis till halvåringen Alva!! Och grattis till mamma Frida till första halvåret som förälder. Jag hoppas vi hinner träffas snart!

2008-05-26 @ 10:43:20
URL: http://jenniesbloggeri.blogspot.com
Postat av: Anonym

Grattis älskade Alva! Mormor.

2008-05-31 @ 21:51:01
Postat av: Madde

Hej gumman!

Hur är läget med dig??

Hur funkar livet?

Kan jag få din mejl????

Kram Madde



P.s Matteboken!!!

2008-08-23 @ 02:18:31
Postat av: Frida

Min mejl får jag skriva här eftersom jag har ju inte din mejl i heller :)

Simons & min gemmensamma & lite mer seriöst tittande eftersom jag söker jobb & sånt & kikar mail: [email protected]. Puss

2008-08-28 @ 19:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0