Städ-"dag" :P

Men först en factor one- Jag avskyr den nya Lunar bloggen. Jag har precis fått mitt perfekta inlägg raderat pga att den hängde sej för att den inte palla med att klistra in ^^ Skoj! Inte. Ovan på allt detta jobbiga att va uppe om nätterna så vart det där en katastrof för mitt trötta & sömninga huvud, men jag ville samtidigt ha det skrivet till er där ute :)

Men nu..... Det vart i af en lavfråga som jag inte kunde motstå att svara på denna vackra dag. "Tycker du att du är vacker?" tog jag frågan som & ni kommer förstå det komiska i det hela, förhoppningsvis :)

Flava 12:30
Inte just nu :S Har städat nästan hela vår 3 rums lägenhet & det VAR smutsigt som sautan ^^ Men annars, ja det är jag nog :) Vacker innuti om inget annat :)

Anonym 12:32
Det va det bästa svaret jag någonsin fått =) Sköt om dig sötnos

Killen som frågade den frågan tyckte det va ett bra svar, uppenbarligen :P hehe
Jag tyckte helt seriöst att det bara va så himla komiskt! haha


(Jag fösöker hålla både mej & Alva vakna hela dagen så vi kan lägga oss i tid senare, i kväll. Man kan ju passa på att göra massa vettigt då så man får nåt gjort under tiden man måste va vaken. Vill egentligen bara sova just nu, men nä. Ingen sömn här inte)

Alva satt duktigt i gungan medans mamma städade lägenheten.....

Sötisen <3

Ska ta en lång & varm dush & sen ska jag dricka massa Vanlig te & teét med den rosa förpackningen- Himla gott. Haha alltså, det heter ju så, teét, & den är en fin rosa :) Simon köpte det där just därför <3

Föresten. Vi väntar på att vårt X-box 360 ska komma, köpt med en extra rosa handcontrol :) Simon har varit i farten igen & beställt en sådan till mej, antagligen för att involvera mej i hans senaste hobbyköp . Sweet :)

OBS. Lyssna på Ingram Hill cover på "With you"- Chris Brown, på youtube.
Den är så himla bra & de är sköna lirare <3 Bandets sångare är dessutom en riktig hunk-heting :P fniss. Nä men, bara lyssan på dom, för min skull. Ta oxå en titt på den fantastiska Miaarose. Hon har j suveräna videos som jag är helt fast i. Youtube= min absolut största inspirationskälla va det gäller musik :)

Kommentarer
Postat av: Mandy

Vilken mysig gunga. Ja hon miarose är ur duktig..Hittade henne på youtube för hmm ja mer än ett år sedan iallafall av ren slump.

mandyyy.blogg.se

2008-03-23 @ 11:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0