Oboy, vilket vackert väder.....

solen skiner idaaaaoog, igen :) Passande låt när man är & "semestrar" i Skåne :P

Alva sover/somnade om efter amning & lite TV tittande & jag fick lite egentid här vid datorn :) Väntar nu på att hon ska vakna så vi kan hitta på massa skojs :)

Här i Skåne leker livet som aldrig förr.... haha. Nä men, det är så underbart att äntligen få vara här med sina nära & kära. Som jag har längtat liksom!

Igår vart jag en runda nere i stan & mötte upp mina kära storasystrar & den ena systers dotter Thelma- Så STOR hon har blivit!  Hon springer ju runt som ingenting i sina fina rosa gympadojjs som hon äntligen fått på sej (vägrade skor ^^).... omgsh ggr 2 för sen min dotter bredvid på cafét (Expresso house), sittandes i en matstol & äter fint. shit, vart tar tiden vägen? Snart dags för barn nr 2 ju ^^ hehe. Vi shoppade kläder på barnavdelningen... alltså... till oss själva... verkligen... skumt. Men wtf, är man inte större än den största storleken på barnavdelningen & man diggar kläderna, varför inte? Tyvärr så har dom nog höjt priset kanske just därför. För förr när jag gjorde så fick jag ett par jeans för 129 svenska kronor. Nu hade det kostat 250 :P Ja, det är ju rätt billigt det med, men kanske man väljer att lägga nårgra hundringar till på ett par mer rejäla & snygga jeans i så fall :) Men massa kläder blev det i af. & Alva fick ett par Swimpanties, två fina rosaprincess haklappar eftersom inte tycker om den nya lite hårdare varianten som jag köpt & ett par snygga rosa ploxers/alltså typ nån sorts sandaler med en prinsesskrona på & två nya 4 m + nappar med gummi på kanterna. Tänkte i fall hon vägrar/inte förstår sej på hur man använder nappen,  så kan hon i  af tugga på kanterna där gummit är :)

En sak till bara. Ring mej eller skriv att ni vill passa på att träffas när jag är nere, för jag vet inte vart jag ska börja. Jag har mindre än 2 veckor på mej att få gjort sakor, & många av dagarna är redan uppbokade till familjen. Så om ingen hör av sej så vet jag inte vart jag ska vända mej & så går jag gör nåt annat med nämre vänner & familjemedlemmarna. Jag har som sagt en del dagar uppbokade redan men jag vill ju träffa er alla såklart, så hör av er nu töser... & pågar. Har dock inte många irl killkompisar med Lunastorm så det känns kanske lite sådär at skriva det :) Men ja, kan ju kopiera över till helgon bloggen :)Tingeling. *kramar om er alla*

Sket i helgon bloggen & kopierade hit i stället... ingen som läser nåt där ändå för jag skriver nästan aldrig....
Trackback
RSS 2.0