Alva mätt & belåten efter sin Katrinplommon :)

Yes, Hon har ätit burkmat för första ggn den 21 mars. Då åt hon "Majs & potatis puré" & igår (bilden togs) åt hon katrinplommonen. Hon blir ju egentligen inte 4 mån förräns imorn, den 24 mars, men jag snackade med mamma i telefon & hon sa att det va okej att börja så smått redan nu :) Vi har inte fått köpt nån matstol eller riktig haklapp ännu men det gick bra ändå. Får inskaffa oss en hel del nya grejor nu denna månaden. Simon får hänga med till Lindköping nu på onsdag när vi ska åka tåg till Skåne, & köpa stolen, haklapp, sittinlägg, platssked m.m på IKEA :)
Alva :)
Det va väl tur att hon fick börja med sin barnmat redan nu, för titta så nöjd hon ser ut :D
Det va ju så himla gott, tyckte lilla Schuffi pluttis <3

Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Godmorgon ;)

2008-03-23 @ 09:57:28
Postat av: Kattis

Vilken sötnos!
Ha en skön söndag!
K

2008-03-23 @ 09:59:03
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: Mina3

vilken söt liten tjej du har :)
jag började också ge mat strax innan 4 mån. Min lilla tittade så nyfiket på oss typ "vad är det för gott dom proppar i sig.."
snygg blogg också!

2008-03-23 @ 10:03:40
URL: http://mina3.blogg.se
Postat av: Mandy

Sötnosen! Vad duktig hon är!:) Stora tjejen..:)
Vincent är super kräsen!
Inte mkt som passar herrn.
Kramar

mandyyy.blogg.se

2008-03-23 @ 11:44:00
Postat av: Anonym

aww...du, hon e SÅ lik dej nu (ja, innan med men nu e det ännu mer uppenbart tycker jag). Hörde att ni snart kommer hem! KUUL!

kramar

2008-03-23 @ 13:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0