Skånebesök.....

Vi hälsade på nere i skåne. Alva fick ytterliggare väldigt många julklapps & Simon & jag fick med nårra. Under de 6 dagar som vi stannde så hann vi med ganska såp mycket, Vi va ganska så slutkörda vid varje kväll/natt då vi skulle sova. En av dagarna fick vi tom hälsat på min underbara "forntida" vän Amanda med pojkvän & son :) Det va skoj & mysigt. Vi spelade "TP" kändisar & åt & drack gott. Dom små rodae sej på sitt lilla underbara sätt. Den ena sov (min) & den andra lekte (hennes) haha.

236419-221 Men innan dom gick på vars ett håll hann dom lära känna varann :P Sötisarna ;)

& Alva hann att prova Vincents babysitter innan hon somnade ;)
image223



Alva


Alva

Min älskling ligger & gottar sej på sin nya grå fäll :) <3

Kommentarer
Postat av: Mandy

Ja det var trevligt att ses!=)
Hoppas vi ses igen inom snart framtid.
Kramar

2008-01-05 @ 23:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0