Julafton.....

Alva fick många julklappar :) Här ligger hon & nussar nudde tillsammans med samlingen utav gosedjuren som hon fått. Jag tyckte det va så skoj att hon fått så många gosedjur så jag radade upp dom som om dom vore hennes kändis fans :) fniss                                          



Simon & jag var inne hos Simons moster & man & spelade poker tillsammans med Simons två bröder besök från Skåne & den ena med fru & barn & sen va det hans lillebror som bor granne med oss. Det va rätt så skoj!! Simon & jag va lite som ett team. Jag kammade hem pengar & han förlorade dom lika snabbt ^^ hehe. Alva låg inne hos Simons föräldrar, hennes farmor & farfar, i deras säng, & sov. Näst intill hela dagen :/ Men jag kramde henne då & då trots att hon nussade nudde väldigt mycket :)

Kommentarer
Postat av: Mandy

Sötnosen Alva:)

2008-01-05 @ 23:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0