................

 

Saker jag har att göra innan sommaren är här igen.......

Kategori: Missnöjd- nöjd
Jag har bara lyckats med en av sakorna jag va tvungen att fixa till me mej själv efter min graviditet & dett va att återställa min vanligt blonda skalle :P Rättade till sej fullständigt & så bra att jag nu tänker rekomendera detta produktmärke till er alla lyckliga hårfärgare därute! Få bort allt som ser onaturligt/gult/slitet/trist ut med "L´oreal Paris, Récital Préférence" (Anti-fade system) Du kommer bli helnöjd [y]

Men nu till det jag kommer behöva göra innan sommaren & va jag har för nyårslöfte detta året:

1. TRÄNA (min kropp är väl ganska så slank men inte ett dugg atletisk längre. Så jag behöver få lite fastare kropp.)
2. Loosa på några kilo till genom att sköta nästa punkt bättre.....
3. Äta häslosamt & många ggr per dag.
4.
Sluta med coca helt & minska STORT på godisätandet.
5. Finna ro me mej själv & "barnsa" till mej lite så jag kan börja leva fullt ut.
6. Skaffa hårförlängning. Oj va jag är trött på mitt korta tråkiga hår. Nä tack. Långt tack!
7. Flytta tillbax till Skåne.
8. Börja plugga till körkortet.
9. Köpa minst 4 par fina sommarlkläder :P
10. Glädja andra <3
Trackback
RSS 2.0