dagens ungdom.....

Jag är medlem på en helskum hemsida. Massa tjejor med konstiga behov att snacka om hur liiite de äter & andra med konstiga frågor om ja... läs själv & förstå faktumet. Wierd webbsite o.O

Som ni ser så har jag involverat en mycket god vän från onlinespelet jag spelar ibland, Mattias. Jag snackar med honom på msn samtidigt som jag nu läser detta som står här nedan, så efter jag gapskrattat & chockerats lite så kopierar jag skiten & skickar det vidare till min goda vän Nils göra... Mattias då alltså, haha.  I början står det såklart vad denna herrn skrev till mej på ungdomar.se. Saken är att jag har skrivit nåt innan detta, men det blir roligast om ni inte får veta helt exakt vad jag skrev till honom innan han svarade sådära. haha. Såååååååååååå. Here we go party people.

| | Fröken Frida | | =^_^= says:

skum? är du för ung för att veta vad en fetisch är eller?

du kanske inte vet, att knulla är inte det enda som existerar i denna värld

Jag:
Jo, men jag tycker det är skumt ändå,... men ja. Jag har ju själv några fetish, men jag frågar ju inte om dom ^^
Jag tänder på sand. haha. skoj.

Matte says:
uh va?

| | Fröken Frida | | =^_^= says:
en på ungdomar tyckte tydligen mina fötter vart sexiga ^^ en annan gång va det händer som en tyckte om ^^ Jag börjar undra va det är är för god damn konstig sida hehe

....

uppdatering.

Jag skulle logga ut från den skumma sidan men först skulle jag bara se om jag fått nått mer inlägg så jag uppdaterar sidan & vips så fick jag ett nytt inlägg. Denna gången från nån annan typ som tydligen gillar rövsvett?  Eller kanske inte men ändå..
Läs här så får ni själva avgöra.

Inlägget från denna typen:
tja hur är läget? gillar du puma shorts?

wtf? denna sidan måste va gjort på nåna annan planet. Jag menar.Who cares about the puma shorts? ^^
 
Trackback
RSS 2.0