Ingen sömn.....

på ja jag vet inte hur många timmar jag fått sova i det stora hela. & denna gången har jag inte ens kunnat passa på när Alva sovit, för det är just det som är problemet, hon vägrar att sova ^^ Hon ser ändå pigg ut. Igår såg hon heeelt utmattad ut när vi var på föräldragruppen, röd runt ögonen osv, men sen när vi kom hem så va hon helt pigg igen :S & det va ju inte mamman sin såklart. Jag hade sovit 3 timmar under dagen innan & sen dagen innan BVC hade jag inte fått sova nåt alls & åkte direkt till Västervik. Bussen därifrån vart hemma  kl 6 nåt & då ha Alva sovit sen efter 3, sov en liten stund  till när hon hade kommit hem men sen ville jag klä av hennes alla kläder så honm kunde sova gott i sin nya pjamas, hela natten. Men när jag bytade till pjamas & torr blöja så  va det full rulle igen. Hon somnade vid 8:30 igen eller nåt & sen fick hon & jag sova till 12 sen vaknade hon igen, matdags, sen somnade hon inte förräns nämre 2 måste hon ha varit, sen fick jag sovit till 4:30 sen vaknade hon igen, matdags & nu sitter jag här som en zombie & önskar jag fick sova ut alla de förlorade timmar & helst i sträck, eftersom det är det jag är van vid nr det gäller henne. Hon brukar inte vakna för mat annars. Min kropp är ju van vid att få sova sådära &åtminstone 5-6 timmar i ett kör räcker för att man ska känna sej utvilad men nu speciellt eftersom jag inte sovit mer än 3 timmar i förrgår igheller lixom. haha, sinnes va man orkar med trots allt ^^Jag är inte ens ett dugg irreterad idag. Har lärt mej att jag inte kan vara det i längden för när jag tittar på henne & hon ler & jag försöker hålla mej till ett "surt" ansiktsutryck så börjar jag bara skratta/le när jag ser på henne :) & komiskt nog så ligger hon där kl 10 på morgonen utan att ha sovit en blund under natten & bara ligger & smajlar & rycker i armar & ben.... Ååhh nä, man kan inte behålla sin irreteration när man ser en sån solsstråle :) Men nu har hon äntligen somnat i af, så nu ska jag ta & sova, Yiiiiiihaaaaaa! hihi. Ha det så bra där ute & ta hand om er & era barn för dom som har. *gone* zzzzzZZzZZZZZzZZZZZzzZZzzzzZZzzzzzZZzzZZZZ

Kommentarer
Postat av: jasse

hej gumman!

jag tänkte på vad jag kunde göra för att uppmunra dig lite, kan du inte lämna din emailadress i en kommentar till mig? :)

puzz jasse

2008-02-21 @ 15:21:17
URL: http://sotsak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0