Alvas fina nya kläder.....

Jag köpte en hel del fint till na i tisdags efter babyträffen som jag är riktigt nöjd med :D Tänkte ha en liten "mannekäng" (:P) kväll se med Alva när jag har fått sova ut helt Man glömmer bort att fota ibland när hon fått på sej nya kläder. Det är då dom är som finast ju. Sen vill man ju ha minne av henne i dom dära speciella & fina kläderna :)

Sen fick hon nyss uppskickat massa fina kläder från en mamma på min mors dagis. Dom ska jag med ha med i klädfotosamlingen såklart! Hur fina som helst & vissa plagg inte ens använda. Hur underbar får man sen bli & skickar dessutom med något som inte ens har kunnat bli för smått? Alltså, jag fick 1fin "mobil" till vagnen, 1 uberfin mobil till sängen, 1 fin princess prydnadsak till babyrummet, 1 självlysande jätte fin nalle & typ 10 plagg med fina märkeskläder, ser ut till att vara knabbt använda. Hur kommer det sej lixom? Grejerna kan man ju inte växa ifrån så det hade hennes 4 månaders bebis fortfarande kunnat ha, men hon skänkte det till mej i stället :) Tänk att det finns sånna människor på denna planet..... <3

Kommentarer
Postat av: jasse

sådär - hoppas du gillar din header! kraaam

2008-02-24 @ 21:38:06
URL: http://sotsak.blogg.se
Postat av: Madde

Vilka gulliga bilder du har lagt in på lilla Alva. Hon är så söt. Ville bara mest säga att jag har tagit bort min blogg. Har inte så mkt tid för sånt. Men vi kan ju hålla kontakten via msn. Ha det bra och hälsa Alla! Kramiz

2008-02-26 @ 21:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0