Alva 3 månander :)

Ojoj. Det känns verkligen konstigt att skriva det sådära rakt & helt tryckt på papper. Jag minns ju hur jag tyckte tiden gått snabbt & att jag tyckte Amandas lille knorrt började se så stor & mer med ut på nåt sätt när hon gjorde en jämförelse på lille vince 3 dar, 3 veckor 3 månader. Shit lixom. Nu är man här själv med sin lilla underbara dotter Alva <3 på 3 månader. Hon har blivit så söt. Det riktigt lyser om henne & hon skrattar jämt. För första ggn idag vart det rätt så tydligt skratt dessutom. Jag kittlade henne på magen & hon fick skratt utbrott & kunde typ inte sluta. Mne sen blev det lite för mycket, såklart. Finns alltid en gräns på hur mycket man kan busa på samma sätt i sträck. men jag har gjort det några ggr idag & hon ä'lskar det. skratt snack skratt snack skratt snack skratt snack i ett, hekla dagen. Sen blev allt för mycket för lilla söta Alvisen så hon gnällde ju oxå lite ett tag, för att hon var trött ju :) Jag tog på mej & den halvsovande Alva ytterkläder & traskade ut ett tag ändå & nu har hon sovit sen vi kom hem igen :) Så denna gången kunde jga ju bara inte missa att skriva om hennes "månaders-firande" på skrift :) hehe. I af, så märks det hur som helst att tiden går undan med fart här. Hon växer & står i & blir mer & mer med & underbar för varje dag som går. Ja, alltså hon har ju alltid vatt lika underbar på sitt sätt, men omed att hon är så vaken & ger mer resopns så är hin det på ett helt annat sätt nu :) Jag älskar min dotter SÅ mycket! Det finns alltså inga ord som kan besrkiva den sortens kärlek. Den bara är & finns & den gör mej så ofantligt lycklig <3

ps. Datumet stämmer inte. Ska vara den 24/2 såklart :)
Gulliga Alva :)Gulliga Alva :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0