Alva 5 mån <3

Inte klokt! Alltså, det här med tiden... jag trodde tiden skulle gå ännu slöare när man bodde så här som vi gör, men jag har lyckats finna tidfördriv... tyvärr vill jag ju inte gå miste om hennes babytid så den ftidsfördriven är egentligen verkligen inget jag vill göra egentligen... allt hade vatt annorlunda i Skåne, där man känner sej trygg & känenr folk man kan gå till, fika, snacka & sådant.

Jag vet att jag harvarit dålig på att uppdatera... Jag har tröttnat på att skrva långt & sen raderas det (detta dumma vanliga lunarproblem hehe) men efter jag kommti på hur man kopierar innan man skickar iväg så är detta faktum lugnt... jag har bara inte gjort det. Har typ 1000000 nya bilder på Alvisen som fortfarnde ligger på mobilen för att Simon & jag bytat datorer & min står nu alltså i fönstret, Varje gång jag ska ha bilder från kameran så förstör jag uppsättningen till internet för aja... strunt samma. Men idag ska det i af göras, för ni ska få se nya bilder på lilla älsklingen :) Åh..... ni kan inte förstå hur glad jag är i henne & hur hon är kan ni inte heller veta.... men jag ska säga er det. Hon är... well, hon är så underbar helt enkelt. Den bästa! Alla säger väl det om sina barn... Men ååååhh <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0