Graviditets behovet....

.....har inte varit något i matväg för mej.... Närå. Jag har velat ha ett husdjur ^^

Först va det en hund jag ville ha... Jag satt verkligen varje dag & checkade på blocket efter nyinkommande "Cavalier"-hundvalpar som skulle vara så nära oss som möjligt :S 
När jag insåg att det inte var möjligt att skaffa en hund, varken med pengar el med tid, så drogs jag mej åt att köpa en kanin i stället haha. 
Men efter att jag läst en hel del om att ha en kanin så bestämde jag mej direkt för att satsa på det, så imorn, imorn blire en familjemedlem mer här hihi, skoj!! :) 


Kommentarer
Postat av: Jasse

auwww nej vad gulligt!!! :) jag har också Nin ju. :P sötaste...
kram på dig

2007-09-13 @ 11:38:58
URL: http://sotsak.blogg.se
Postat av: Frida

hehe, jaao, & nu har jag den här hemma hos mej min lilla mjau ^^ hehe, skulle döpas till det i fall det va en flicka så nu blir det lille Woff ^^ hehe... smeknamn :P Riktigt namn är Claud Fridolf Simon Woff, så Simon får ha det namnet ägt av nån i familjen i af :) hihi

2007-09-13 @ 21:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0