Vecka 34

Japp, japp!! :) En vecka till & idag är jag i i vecka 34. Känns underbart! ! <3
Idag är jag väldigt trött, men Simon & jag har kommit fram till att detta får bli vår städ & fix dag :/
Städa undan & måla babyrummet- Kaktusgrön & vit ska det vara. Så jag får helt enkelt ta mej kraften,
men ja fyyyyy va trött jag är & har varit hela veckan. Somnar & vaknar, somnar & vaknar. Det är inge kul det.

Igår hade jag mysdag med Simon. Det va härligt som in i. Låg i hans famn & han strök sina händer genom mitt hår medans vi såg på lite olika program & sen film. IDOL villle han fortfarande inte ge med sej att sitta hos mej & titta på, han vände sej om när det va hans favvos bara,  men jag gav med mej att se "Fredag hela veckan" trots att jag höll på att somna hela tiden. hehe. Det var såååå behövligt den här kvällen ihop. Har fattats på den senaste tiden lixom.
 

Kommentarer
Postat av: Mandy

Passa på att vila mycket! Du kommer behöva kraften sen..:)

2007-10-15 @ 10:34:11
URL: http://Mandyyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0