Vårt vagn-köp :)

Ja, det blev inte den andra.  Vi ville inte buda på den längre då den inte är fodrad :S & håller sej inte varm på vintern- då vår lilla bebis är nyfödd & väldigt känslig.

Men det blev en annan liten fin sak. Förrut, när jag va vild "barnvagnsletare" i början av graviditeten, så såg jag denna vagn fast i rosa/svart. Tyckte jag inte om den då, för jag tyckte den såg för sportig ut & hade en siffra på ^^ Men denna gillade jag trots allt & det är ändå samma sorts vagn fast annan färg. men dom skiljer sej mycket har jag märkt. Dom ser alla olika ut. Men som sagt, denna gillade jag. Fin färg som passar både till pojke el flicka ju & det enda som stör mej är texten, emn antingen så kan man kanske ta bort det, el så får vi helt enkelt byta ut den där korgen då :) Fina vagnen gav vi endast 2550 kr för på tradera, exclosive frakten som tillkommer på 300 kr. Men vi kommer dessutom kunna köpa en mycket fin sittvagn senare & dne känns lite mer "värd" att satsa på, den ska man ha längre :) Blir nog en BRIO happy då i af hihi. el möjligtvis en Urban Jungle, grön/mönstrad i fall det blir en pojke & en orange/mönstrad  i fall det blir en flicka :) Men nu & här, liggvagn för båda könen- Breaker Classic 6!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0