ojoj.....

Jag har VÄLDANS mycket sammandragningar för tillfället alltså. Igår hade jag en stup i kvarten, el för att va riktig så 1 gång var 4 ninut i af & många vart inom 2 minuter, hela tiden framåt kvällen. Sen fick jag ont i bäckenbenet, typ ilade, så jag sa till Simon att ha mobilen beredd imorn, men då han inte har nån som kan skjussa honom som brukar så hjälper det knappast, men ändå ^^ Alltså en sak.... jag har fruktansvärt ont i bäckenbenet & neråt ljumskarna, men det va inte den smärtan jag snackade om. Den här har jag läst om & den verkar sitta i ett tag i slutet av graviditeten & är som värst när man sitter långa sträcker på buss el tåg el så. Haha! Det är precis va jag gjort, twice, denna veckan ^^

Skönt att va hemmma igen i af! Mycket att ordna inför födslen & då måste jag va här ju :) Ska åka in till Västervik & fixa en hel del av sakorna på fredag. Sen är det ju härligt att få va hemma hos min underbara pojkvän Simon <3 igen :)

Kommentarer
Postat av: Mandy

Det börjar dra ihop sig..=) Det som gör ont i bäckenbenet/ilar är när bebisen som "vickar" på huvudet.
Har du packar bb-väskan ännnu?=)
Kramar

2007-10-30 @ 17:10:38
URL: http://Mandyyy.blogg.se
Postat av: Frida

Aaaahh, nä alltså det med bäckenbenet ner mot ljumskarna är som det "slits" på kalket. Lossnar lixom. Men ja, jag har den där "trycka ner med huvudet"- smärtan med, såkllart! Den är inte nådig. hehe. Njah, eftersom jag fick reda på att det kanske vart dags snart, igår, & jag kom hem i förrgår så har vi inte packat den ännu, för vi har inte köpt allt. men nästan allt. På fredag får vi skjuss in till västervik för att köpa resterande grejorna :)

2007-10-30 @ 19:58:26
Postat av: jasse

ojojoj snart dags alltså? har läst så många förlossningsberättelser på sistone och väntar på din :) det är verkligen en babyboom över alla bekanta, alla, hela sverige, världen?? :) och alla får flickor. vackert! kramar och all lycka, jasse

2007-10-30 @ 20:42:30
URL: http://sotsak.blogg.se
Postat av: Mandy

Okej då förstår jag!=)Gör en lista på allt som ska medtagas till bb..jag glömde lite grejer som vi fick köpa dagen efter. haha..inte så lätt att veta innan vad man ska ha med sig.

Ja det är verkligen babyboom..:) Fast Vi har brutit flicktrenden lite...haha:) Undra om Vincent blir ensam kille i klassen sen..haha:P
Nja riktigt så farligt är det nog inte..

2007-10-30 @ 21:56:28
URL: http://Mandyyy.blogg.se
Postat av: Frida

Jasse: Ja, babyboom äre verkligen ^^ Har massa nära & bekanta som fött & väntar barn. Det är så vanligt nu att det är det första man frågar folk man stöter på "Hur mår du? Du väntar inte barn va?? :P" hehe. Men håller inte riktigt med om att alla får flickor. Jag trodde det va vanligare än att få pojkar men jag tycker faktiskt mej se flest pojkar där ute :) Jag är såååå glad att jag får en tösis i af

2007-10-31 @ 08:04:17
Postat av: Frida

Mandy: Jag gjorde min första lista i vääääldigt tidigt stadium, men man har blitt mer erfaren & klokare nu så
det har lagts till en hel del grejer. hehe. Gjorde om en ordentlig igår & vart på väg att packa med, men väntar med det till idag när Simon oxå är med- försöker involvera han så mycket som möjligt så det blir spännande & ansvarsfullt för honom med. Igår fick han tex gissa på listan va bebisen behöver som man kanske inte tänker på direkt :)

Han kommer få många både flick & pojkkompisar i af, det är en sak som är säker!! fniss

2007-10-31 @ 08:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0