Nya magbilder.

Vecka 34. Tisdag.



Haha, kortfattat. Men alltså, jag är verkligen trött som en kaktus ^^ varje dag nu mera :/ Tiden går lite segt nu med- det är rätt tråkigt.

Snart Skåne. Yeehaa!! hehe. Ska bli skönt att få komma härifrån lite. Träffa nära & bekanta. Hälsa på skolan osv.

Jag målade lite av den gröna färgen som ska va på bebisens rum, igår när simon va på jobbet. Men färgen räckte inte till hela väggen :S Upsi!! Får försöka fixa ny färg på nåt sätt. Men hur? Hihi.

Vi städade i af lite granna i söndags. I Lördags va jag för svag för att kunna stå upp tyvärr. Igår mådde jag med skit på förmiddan & framår eftermiddan. Lade mej för att sova så tidigt som vid 7 el 8 igår kväll, efter middagen.

Nu ska jag nog ta en tupplur till minsann, sen blire att handla massa frukt & piggna till. Måste va vaken när Simon kommer. Jag vill kunna umgås med honom :( Men ja. Piggna till var det jag skulle så ja, godnatt!! :)

ps. Om ni följer IDOL el ej det kvittar. Titta på Christoffer Hidings senaste framträde på Tv4.se säger jag er bara.
Det var sååååå STORT & fint. Aaah *ler*. Han sjöng & log så man fylldes med värme i hela kroppen. Tack <3

Kommentarer
Postat av: Little darling

gulligt :)

2007-10-16 @ 11:19:03
URL: http://littledarling.webblogg.se
Postat av: A

Vilken fin mage!! =)

2007-10-16 @ 11:26:22
URL: http://mybubble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0