Inget kunde man se....

Nope, hon kunde inte se könet på bebisen denna gången i heller. Trots faktumet att den faktiskt låg rättvänd & allt posetivt för att kunna se. Inte som förra gången då jag verkligen såg att den låg med beben korsade & upp mot magen. suck. Jag blir lite frustrerad & säger till henne att vi verkligen vill veta så i fall hon kan ta sig typ lite tid att försöka se, typ.

Hon gav det typ 1 min & sen började hon gå på mig med påhopp utav frågot om varför & sådant!! :S

Jag verkar ha fått två av världens dåligaste UL-sökare el så är det bara jag som är så dryg som dom verkar vilja få fram "Mååååste du veta det då? höhö... arrwghh!" Jag låg nästan & bölade denna gången för hennes himla förfrågningar, Va ska jag ens svara på detta mer än det uppenbara "Vi har inte så mycket klarhet i NÅT runt omkring oss just nu, Det hade varit bra om vi i af fick reda på könet så vi kan underlätta våra köp med tanke på vår tragiska ekonomi just nu"...(flytten upp för att det inte fanns några lediga lägenheter gjorde ju det tufft ett bra tag utan att någon hade jobb. Ska jag ens behöva förklara det liksom? Hade jag fått välja hade jag velat att det skulle bli en överraskning, men det är lite svårt när det inte varit planerat från början till slut. man vill inte behöva göra det svårt för sig om det går att undvika liksom =) Nä, usch... Men jag gick in & pratade med min BM senare & lugnade ner mej lite. Hon är i af bra & snackar inte med en som om jag vore bimbo, tvärtom.

Men ja, jag tyckte jag såg en liten snopp + att när jag sagt att vi tror det blir en pojke så tittade hon en gång till på skärmen sen sa hon "ah, jag vill inte gissa" Just där faller det! Hon har inget mod att försöka se, man måste ju "gissa" Jag menar min BM sa "Ja, jo, då har den legat med korsade ben igen... ja, så kan det bli...mm" Erhhm? jag sa inget men seriöst den låg rakt.. jag såg ju allt med klarhet Visst jag suger på det där, jag tittade efter allt möjligt & såg först en liknande snopp som visade sej vara uppe vid halsen, så njaa hehe. men sen frågade jag henne vart man ska titta efter det & då vart det inte särskilt klart i det området, men farao heller att den låg med korsade ben. Kan dom i af sluta skylla på det? Jag ser ju & det är ju det som irriterar mej. Alla skyddar de som har hand om UL. Även de själva. Jag kan säga som så här- denna hade glasögon & vart reeeedigt pittögd haha. Så.. ja men va ska man göra. Vi får helt enkelt vänta & se :)

Idag är det första IDOLfinalen- ska nog se det idag iaf. Det är inte alls som förr. Kl 20:00 varje dag skrek man till varann "Nu börjar IDOL!!" sen satt man där & gosade tillsammans & skrattade åt folks dåliga framträde el det jag mest skrattade åt- domarnas konstiga dissningar. fnbiss. Nu är det annorlunda.... Nu kan det va så att man sätter igång TV & ser att det är IDOL & sen säger man nåt i stil med "Ja, det är IDOL, men det kan vi ju se på, väl?" Simon suckar "jaja, där är ju inget annat så, okej då!!" Vad hände på vägen dit till vårt trättnande av IDOL? hehe, jag tror jag fick förmycket musik på en gång på den tiden. Jag spelade ju & sjöng själv jätte mycket pga av IDOL sändningarna. haha.

Hejar nog inte på nån men tycker bäst om Daniel & Christoffer bland killarna & Marie & Partrica bland tjejorna- pga deras röster där :) Du då? Föresten, tyckte Amandas första uttalnade vart så störigt så jag kan inte släppa det riktigt. Det är så drygt att höra nån som säger de orden "Jag är unik, så jag tror jag kommer komma långt"?? eerhm, VI avgör vad som är unikt lilla vän, kan du inte bestämma själv ^^  Men annars är hon oxå vääääldigt bra  :)

Kram.
Trackback
RSS 2.0