"Hemma"

i Trelleborg.

Idag mår jag jätte illa & det beror nog på att jag är jääääätte trött. Men jag ska iväg med mamma till stan vid 1-tiden & vi ska försöka få tag på min nyblivna 2 barnsmamman till kusin :) Tänkte roffa åt mej lite mammakläder bland annat :P hehe. Ååh, det börjar bli så jobbigt med kläderna. Trots faktumet att jag faktiskt använder vanliga kläder fortfarande... men ja, se det hade jag ju inte gjort i fall plånboken utropade nåt annat än PANK! hihi. Så jag ska kanske vara lite mindre skrytsam/kaxig om den saken dårå ^^

Jag har inte hunnit/haft så bra möjligheter att riktigt göra det jag tänkt göra på detta "home-visit". Jag har tex inte vatt på folkhögskolan & träffat mina gamla klassisar& kompisar bland annat.... & inte heller nåt bad har blivit av. Men jag har vatt i stan typ sådär varje dag sen jag kom hit ^^ Jag behöver röra på mej & kan man då komma ut & göra det utan att tänka för mycket på att man faktiskt rör på sej trots att det är tungt & besvärligt så är det ju bara så suveränt lixom ;) När man shoppar el i af har möjligheten att inskaffa sej nåt fint el nåt man behöver så är det ju perfekt.

Nä, nu ska jag gå & dusha. Hääääärligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0