Det är en.....

flicka!

Jag, Frida Nilsson & Simon Winge ska få en flicka. Ååååhh, jag är så himla glad för det :) Alla har ju sgat att de tror jag väntar en pojke, vissa har tom varit så säkra på det att jag gått och trott på det själv så mycket så detta blev en enorm chock för mig haha. Men när jag fick greppat att jag verkligen skulle ha ett flickebarn blev jag glad från djupet av mitt hjärta. Detta ville man ju själv <3 Sen fick jag höra att allt stod rätt till & att min kurva ser väldigt bra ut... tom längre upp en va vi trodde omed mina små mat & vikt beskymmer..... Kanske hon kommer tidigare än vad beräknat? Typ om 2 veckor? Äntligen slipper jag säga den/det. Jag vill kunna säga hon/henne. Min lilla älskling. Vår lilla älskling. Alva? Nåja, det liggeri af väldigt högt på min namn
lista. Eller kanske Heidi? På vägen hem från Västervik, i bussen så kände jag med handen på magen & sen fick jag bara upp namnet i huvdet & en känsla som sade "Det är en liten Alva där inne" :) <3
Trackback
RSS 2.0