Åka hem


Jag åker tåget hem imorn istället. Så.... jag kommer att försöka hinna träffa Johanna & Thelma på tisdagen & sen sticka till badhuset me lillasyrran efter hennes skola nån gång på eftermiddagen, nåt obestämt på onsdagen (kanske träffa kusinen då rå?) hälsa på skolan (kl 10 för dom som vill träffas) på, åka  & hem på fredagen.

En dag senare......
 
Jag är "hemma" i Trelleborg nu. Har vatt i stan me lillsyrran nån timma. Ville köpa mycket, emn köpte bara en lång grön slappetröja för jag va så varm i stan. Fniss.

Kom hem, åt god mat- bakpotatis me massa tillbehör till. Mums!!

Snackade med Simon i telefon. han hade ringt när jag var borta & sen ringde han igen när pappa va hemma & fick snackat med honom. Han sa att Simon hade en överaskning till ej & jag trodde direkt att vagnen hade kommit. Det hade den oxå men det va inte det som va överaskningen. Han hade dessutom fått reda på att hans lön låg på 20.000+ & inte som vi trodde förrut att han fick "efterlön" & därför bara skulle få lön för förra månadens jobbande, en vecka. Men det va inte det som va överaskningen i heller & jag fick så klart inte reda på det ^^ haha. Ska bli spännande att se när jag kommer hem. Min älskling, han är så underbar :) <3

Tågresangick super bra. X200, var supersnabb. Resan på 2, 45 min åkfärd var helt otrolig. Jag hann lixom inte mer än blunda & öppna ögonen så va den framme kändes det som. hehe.

Det är är väldigt härligt alternativ för folk som vill ta sej fram snabbt & ja, för dom som inte får åka flyg för dom tex är gravida, som jag ^^.

Jag ändrade dagarna lite dära & det finns en till förändring. Jag kommer att åka hem med bil trots allt & det gör jag på söndagen.

Nu ska jag snart lägga mej & sova. Fick ta pappas säng på mitt korta visit :)

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0