Mitt tycke om Idolerna på Tv4

Om IDOL

Christoffer ligger 1.a på listan, inte för att han är snygg som folk kanske verkar tro jag mena, utan för han är helt underbar människa va det verkar. Sen gillar jag Daniel, Mattias, Andreas är skåning & bra för farao så hell yeah :P Hans fru gjorde mina exstantions i julas & då sjöng vi jullåtar ihop & snackade om min pojkvän respektive hennes man som då är Andreas. Lite tufft ändå tycker jag :) Evelina ja... . jo, gillade hennes sprall & ville att hon skulle få va kvar... men samtidigt så skulle hon åkt ut (enligt mej) efter Sam åkt ut då hon gjorde det, ändå så. Sen Marie, helt rätt som en på Lunar sa- hon har en av de bästa rösterna jag hört & så pass att hon är bäst i Sverige, helt klart!! (förutom Jennifer Brown som är helt suverän hon med). Amanada är svår tycker jag. Hon påstod att hon va unik första ggn man såg henne på TV & sånt har jag svårt för.... men ändå gillar jag hennes hesa & lätt unika röst när den är stabil & bra (som i hennes första audition i Malmö med låten utav Elvis) & tycker hon är rätt tuff för övrigt, Men tyvärr, 3 killar i top & sen Marie på 4:e plats. Så har det blitt helt enkelt!! :) Inte ofta jag föredrar manliga röster framför kvinnliga, om jag ska va ärlig. Tror inte jag har lyssnat & gillat förgångarnas killar i Idol så pass mycket som jag gör nu i af. Då har det mest varit att man tänkt "Ja, hon hade fin röstm hon får vinna" typ ^^. Men otroligt nog så lyssnar jag nu mest på sånt som män framför. Inte för nån anledning som jag kan komma på sådär utan det har bara vatt så på sistone.Handlar inte om könen i sej. Tror inte det i af, för jag är ju inte precis kär i dom ^^... hmm bara lite i Chris. hehe, närå, bara skoja min söta pojkvän som kanske ser detta nån gång :) Bara gillar att titta & lyssna mer på mäns musik numera, helt enkelt! Förr va det bara tråkigt.... Booooring-moment lixom. Men nu är det tom värt att följa i tv-rutan :) hehe. Om två veckor äre gospel- längta! Hoppas jag är hemma tills dess så det inte är planerat att jag ska krysta ut lilla Alva då :) Vi får väl la se om det blir nån bebis då el gospel, el kanske båda, titta på Idol under förlossningen, på sjukhuset,m kanske?! :)


Nu ska jag sova lite till, hade jag tänkt. :) Gonatt!

Ps. Fick ett mail från mina föräldrar idag. Dom hade det bra. Lite svullna fötter bara, efter att dom gått 1 & en halv mil, typ ^^ Båtturen hade blivit uppskjuten till lördag pga av den hemska stormen i Karibien. Undrar dock om det innebär att dom stannar en längre tid datumlagdt sätt :/ hmm. I af. Snart ska dom hälsa på krokodilerna ^^ Inte för närgånget, hoppas jag :) Skrev det till dom med- Stoppa inte händerna el dingla med fötterna i vattnet bara! hehe. Hoppas dom får skoj på sin underbara resa <3 Älskar dom.


Kommentarer
Postat av: jasse

åh visst är det kul att skriva av sig? :P även om det är idol vi snackar om. förresten blir det barnvisor eller en version av vår "oh happy day" när flickan din ska sova? ;) puss

2007-11-05 @ 11:00:41
URL: http://sotsak.blogg.se
Postat av: Frida

Hehe, ja det är väla det. Jag har glömt bort mitt vardgasliv en del & när jag hittat lite tillbax till det (vilket jag gjorde när jag va hemma i skåne &tillgång till tex centrum ^^) så skriver jag ijnte om det. Det är bara bebis, bebis, beskymmer me pengar, bebis, ultraljud, bebis, bebis, hela tiden :) Men det är klart, så blire ju. Du kommer fatta när det är din tur. hehe

2007-11-05 @ 11:50:01
Postat av: Frida

Men oj, jag vet. Hoppas nån sjunger "Oh happy day" Aahh, älskar gospel sååååå. hehe. Men jag tänkte mer i fall det är under vår BB-tid (kommer ju försöka stanna så länge som möjligt för att lära mej känna bebis & dess vilja, typ 4 dar el så.) el tom förlossningen. Då är det helt omöjligt att titta :/ Men, det går ju på tv4.se sen så det är lugnt :)

2007-11-05 @ 11:52:47
Postat av: Jennie

Jag har ingen klar favorit sedan Evelina åkte ut men går som på små moln efter att Sam äntligen försvann ;-)

Jasså päronen är ute på vift? Du har väl inte tänkt föda förrän de är hemma igen? ;-)

2007-11-05 @ 13:06:20
URL: http://www.JenniesBlandadeBlogg.blogg.se
Postat av: Frida

Jennie: hehe, ja i Karibien. har ni inte fått höra? Surprising! Själv har man hört historien om alla ställen dom ska till minst 11 ggr ^^ Man får ju hoppas att man inte föder när dom är på semester fortfarande... men men, man kan ju inte få allt man vill i livet & dessutom så bor jag ju ändå dom hära långa 47 milen från Trelleborg så det hade kvittat!

Ja, Sam va ingen bra. Bara störig. P ja på scen då alltså. Han va ju go annars. Men jag gillade inte han särskilt mycket. Både pappa & Simom diggade honom :)

2007-11-05 @ 15:53:29
Postat av: Jennie

Nej jag har inte träffat dina föräldrar på länge så jag har sluppit höra ;-)
Nåja, det är ju trots allt närmare från Trelleborg till dig än från karibien :-)

2007-11-06 @ 10:43:06
Postat av: Frida

Sant!! Men samma sak i af, för vi kommer inte kjnna träffas. Mamma är LIVRÄDD för att köra vid denna årstiden me snö, hallka & grejer.... haha, men man kan ju alltid hoppas att hon tappat lite av sin rädsla när hon nu är ute & partajar med krokodilerna :P Syrran, Zorran & Linnea kommer förmodligen åjka upp när nåt sker dock :) Aaaahh, längtar tills jag får ringa dom & be dom packa sina sakor & dra sej hitå. Sån spänning i det hela lixom :P

2007-11-06 @ 11:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0