.Maxad huvudvärk

.... gjorde att vi inte kom iväg till Västervik idag... & jag som vart så sugen :( Simon & jag har typ försökt dela av tiden (inte särskilt lyckad delning för min del dårå, haha) men under min "vakentid" under timmarna 02:00 till 20 i 12 dagen efter så råkade jag somna trots min dumma huvudvärk, pga av att jag blir så himla trött när jag ammar. Så någon gång vid efter jag ammat & bytat blöja på henne så somnade jag & vaknade inte förrän 10 min innan den enda bussen som går till västervik, skulle gå :S Såååååå tråkigt! Sur blev jag, men det gick över rätt snabbt öndå. Fick syn på min lilla sötis sen kunde jag inte grina över det längre. hehe. Simon vart oxå rätt så stor hjälp i det hela, försökte komma på andra grejer för oss att göra idag. vi hade ju satsats allt på att komma iväg idag, så båda vart ju väldigt utvilade & redo för en heldag med lilla Alva i stan. Skulle tröffa min ynderbara BM oxå som jag haft under graviditeten. Har lovat att vi skulle komma & visa upp vår tös när hon blivit född :)

Men.... Vi får ta det på måndag istället. Ingen fara. & då ska vi dessutom va uppe & hoppa så tidigt som kl 8, för folk ska ringa från socialnämnden & få en tid att komma hem till oss & disskutera om det finns nåt dom kan hjälpa oss med... hehe, nu sådär 4 månader efter vi bett om hjälp dock, så nu har vi ju inskaffat det som behövs till bebis & det är bara det dom skulle kunna tänka sej hjälpa oss med ^^. Nåja. Vi kommer inte nämna att vi har en begagnad bilbarnstol & spjälsäng nere i skåne som vi försöker få upp... Det kommer ju kosta oss pengar att få upp de grejerna hit ändåp så.... nåja. det bli la bra med det.

Vårt skötbord som vi beställde för 1 vecka sedan har inte heller kommit. Alla de andra grejorna kom med posten lagom till vi kom hem från BB. På tisdagen. Skötbordet som vi beställt vart för tillfället skut på lagert, men den skulle komma inom 7 dagar i af. Vi väntar......

Nu blir värmda päron med minchoklad & cappuchino :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0