Köpa en ny & fin.....

barnvagn!? Sinnes. Den Briovagnen som jag ville ha är nu på reapris & jag vill ha! Vill ha! Efter jag haft överseende med vår ekonomiska bit & sedan förstått att liggvagnen bara kommer till att användas nårra månader innnan det är dags för sittvagn & att man kanske borde "satsa" på en sittvagn i stället då rå, så hittar jag denna reavagn..... suck. Simon blev inte allför glad på mej igår när jag va helt eländig om saken. Sa bara att jag funderade på det..... ju :)

I natt hade jag svårt att somna igen. Jobbigt med sparkar för jag rycker till & måste upp & gå på toa till en början. Sen kan man inte somna om & så måste man upp & traska runt lite el sätta sej vid datorn. Jag bara sitter med ögonen i kors om jag sitter vid datorn, men ändå kan jag inte lägga mej för att sova igen. Det sparkas för mycket på revbenen så det är inte lönt. I morse när Simon & jag vaknade till klockan så sa jag att han aldrig mer fick äta den där kabanose-korven han åt dagen innan. En simpel förklaring är att jag lyckades till sist somna men vaknade av en äcklig doft som kom från hans täcke ^^. Usch, den va såååååå hemsk att jag fick lov att öppna fönstret helt & så kunde man ju inte somna för man ville stänga fönstert när doften va ute, igen. Han bara skrattade åt det hela :P Idag har jag alltså sovit en hel del under dagen, men i perioder, såklart :/ haha. Jaja, så kan det vara när man väntar på nåt så fint som jag väntar på :) Sparka på lilla vän, mamma står ut. bara du kommer ut, frisk som en nötkärna! :) *Kramar om utanpå magen* Hihi, jag gjorde det på riktigt med :P
Trackback
RSS 2.0