Jag ser det snöar.....

..... jag ser det snöar, det va väl roligt, HURRA!! Nu äre vinter, nu äre vinter som vi har önskat :S hurra!! :D (??)
Suck ja. Visst vill man ha snö. Det är alltid mysigt & skoj när nåt händer med vädret som chockerar en posetvit.
Men att åka till sjukhuset 4 & en halv mil i sådant väder kanske inte är lika skoj & trevligt. Men men. Jag tror inte hon kommer komma på i af minst 1 vecka, så det är ingen fara. Hoppas gör jag på 2 veckor för då har vi alla möbler i hemmet klara kom vi fram till igår :) För, det är ju faktiskt inte alls så långt tills Simon får sin lön nu & den dära jobbiga & fattiga tiden har trots allt gått snabbt förbi bara- Nu känns allt så underbart bra!! :) Vi håller allt i ordning- Simon är glad över mej att jag sköter diskningen nu, direkt efter vi ätit & inte senare för då bildas det berg av disk & mög :) Jag är glad att han plockar undan sina saker & inte bara slänger alla kläder & alla annat mög på golv & i fönsterbräden :)
Hihi, va lyckliga vi är för såna småsaker, jag vet, men helt ärligt- om det inte funkar i hemmet, så funkar det inte i förhållandet. Men nu är vi verkligen hur goa & snälla som helst & ler igen mot varandra <3 Been long....

Kommentarer
Postat av: Jasse

jag älskar snön men KYLAN?! Jag fryser ihjäl här uppe gumman!!! Åk upp till Kalmar igen och du får se, hehe. Kramar

2007-11-16 @ 12:01:16
URL: http://sotsak.blogg.se
Postat av: Mandy



(klistra in på bloggen html,vet ja..)

2007-11-16 @ 13:19:56
Postat av: Mandy

ah kom inte med ju... =/

2007-11-16 @ 13:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0