Härligt......

att ha fria händer va det gäller att shoppa de sista sakorna till bebisen som är påverkat av färger.... äntligen kan jag köpa den & den saken med en trevlig färg på :)

Rosa snuttefilt med nåt jätte sött på :P
Massa ljusgula & vita kläder- ååhh så fint :)

Idag, snart, ska jag börja göra mej i ordning för att sedan, till er förtjusning & min egen med för den delen, åka iväg till Västervik med Simons päron & syskon (som har lov denna veckan?!) redan om mindre än 2 timmar- kl 09:00. Ojdå! Va ger jag mej in på :P Nä, men jag har sovit rätt så dåligt i natt, konstigt nog, jag som fått in så bra rytm i det hela & lägger mej samtidigt som Simon som ska upp tidigt varje dag & jobba. Men i natt vart det lite bökigt att sova. Jag tror jag tänkte lite för mycket på allt som måste fixas innan hon får lov att komma ut till världen. fniss. Nä, men seriöst. Jag vill så gärna ha henne här nu, men för hennes skull & för våran skull så hoppas jag hon håller sej inne ett tag till så vi kan ha allt klart & fint i hemmet så hon kan känna sej JÄTTE VÄLKOMMEN att joina oss i våran underbara liv :)


Får se vad det blir köpt för nåt idag då. Hoppas jag hittar massa fint åt henne :) Det kommer nog inte bli så mycket rosa som man kanske trott om mej för nåt år sen ^^ Då va det mycket rosa som gällde. Nu är det mer lite lätt neutrala färger & gul. Älskar den där "kina-gula färgen" (den gula färgen som kineser passar så bra i) & så vitt till det. Aaahh, fint. Sen gillar jag mycket vitt i sej, med. Brunt är jätte fint vid denna årstiden. Kaktusgrön är lugnande & vi har det både i vårt sovrum & i lillans babyrum & sen har vi samma grön på vagnen en annan orsak än att dne är lugnande dock, för det är ju på utsidan den har den färgen :) Den va så fin & passade både till en pojke & en flicka. Därför. Orange kommer det bli en hel del med tror jag. Mamma tyckte om röd så jag ska väl klä na i lite röda myspyskläder med & kläningar :) Sen har jag faktiskt sparat två par blå byxor som jag fick i fall om att det skulle bli en pojke. Gillade den blåa färgen till det tyget i byxorna. Får se om de kommer att komma till användning på detta barnet dock el om det blir på nästa el nästa el nästa el nästa osv :P Nä nu tar vi en sak i taget, som min söta pojkvän säger :) Ja, klart! Det gör jag ju med, men man kan väl säga att man kommer att vilja ha fler efter denna lilla tösen? Hon ska ju få syskon. Det tycker jag är jätte viktigt att ha. Hur som helst. Längtar som bara den tills hon är här hos oss. Det är otroligt va man går & tänker på na hela tiden- Hur mår hon? Va gör hon? Hur ser hon ut? Vilken ögonfärg? Hårfärg? När vill hon ut? Hur stor kommer hon att vara när det är dags att föda? :P Hihi. Alla sådana möjliga tankar som flyger omrking i min skalle & väntar på svar. Väntar tills hon är redo att ge mej de svaren :) Älskar henne så redan <3

Kommentarer
Postat av: elise

hihih mycket rosa
där :P men det är
fint
fint
;)

2007-11-02 @ 17:06:30
URL: http://liz-elise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0