Förvärkar.......

Gaaaahh!! Har inte kunnat sova alltför väl i natt pga ständiga förvärkar & sammandragningar som tar slut på mitt syre... typ. Hade så svårt att andas i natt att jag bara ville böla. Istället gick jag upp & satte mej vid datorn en stund till ^^ hehe. Nä, men ärigt talat så äre ingen större fara med att ha smärtor, tycker jag. Men när man ska sova kan det va lite besvärligt & speciellt om man då är super trött & vet om att man måste sova nårra timmar för att orka med en möjlig förlossning.

Snackade med mamma idag när jag vaknade (sent såklart ^^) & medans vi snackade fick jag mina sk "knäckningar" i slidbenet. Gör inte ont, inte ett dugg, men det känns lixom som om nåt vill öppna sej så att nån liten plutta (Alva <3) vill komma ut nu snart!! :) hehe. Jag är redo för en liten baby Alva :) Ska dock handla massa möbler på fredag hade jag tänkt. Gott!! :)

Kommentarer
Postat av: Mandy

Nu börjar det dra ihopa sig..=) Spännande!

2007-11-18 @ 19:02:45
Postat av: Jasse

Åh, vad spännande. Och vilket fint namn du har valt. Ville att min flicka (vet att jag komemr få en på något sätt) skulle heta så med, men har på något sätt alltid haft ett annat namn i huvet. Och det ska det bli. Snart är det dags och jag är så glad för din skull gumman! puss och ta hand om dig. Jasse

2007-11-20 @ 14:36:55
URL: http://sotsak.blogg.se
Postat av: Linnea

Iiiiiwhh ^^ Du har köpt tummen eller tummeliten el vad sjutton han nu heter XD Gillar honom! :D Och min lugg :) Och dig din lille fiis! :) Älskarej

2007-11-21 @ 14:49:34
URL: http://LIO.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0