Babysakorna :)

Dessa grejerna ligger på beställning, men skickas imorn för vi drar det direkt på VISA-kortet. Sen får vi hem allt- Yiiiiiiihaaaa!! :D Uppdatering: Nu har jag beställt allt!! hihi. Skönt!!



Allt kommer att gå på en si sådär 1400 kr ink fraktkostaden. Tyckte inte det va särskilt dyrt när man ser det så på skärmen/(pappret) :P

& dessa sakorna kommer jag beställa in till jul, nästa månad, kanske möjligtvis senare beroende på vad ekonomin tillåter. Kläderna beställer jag dock mycket senare. Vi har ju tex redan beställt den där Tummen overallen fast i rosa. Jag ser massa brunt här. hehe. Har kommit in i en klädfas då jag gillar brunt alot. Finns dock inte mycket för bebisar i brunt, men här har jag ju fått till det rätt ordentligt med brunt!! :)



Annars är jag grymt imponerad av mitt val av det där, BLÅA, setet. En liten aning fräck fröken som bryter av trenden med allt det rosa/not very diskreta flickiga & sträcker mej så långt som till blått :P Fniss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0