Alla dessa förlossnings tecken..... :S

Pheeeww. Jag är ju en sådan fröken vet ni, som vill ha koll på saker som man kan tänkas ha lite koll på. Så som
lite tecken på hur snart en förlossning är tex. Det är jag en hejjare på att titta upp fakta för. hihi.

Bara ett problem med dagens lilla syn & fakta- "Man blir oftas lite blammig i ansiktet när det är dags att föda".
Haha, jo. & det är jag nu. Men inte utav den anledningen. Inte va jag tror i af. Svårt att säga, eftersom "Jag gjorde en helrengöring i ansiktet igår!!!!!!!!" :S En rejäl peeling kan man säga. Så, ja självklart är jag alldeles rödflammig i fejset idag ^^. Kan ju inte veta om det beror på peelingen el ej, eftersom det va mindre rött igår, men seriöst, tror inte det. hehe. Vilken koll jag har!! Äre nån som har koll så är det väl jag?! ^^ haha :)

Kommentarer
Postat av: Mandy

Du märker när det är dags gumman!
Eran lilla tös ploppar ut när hon känner sig redo..vilket är inom snar framtid..=)
Kram

2007-11-09 @ 13:34:57
URL: http://Mandyyy.blogg.se
Postat av: Frida

Jo, jag vet. Men jag har ändå nojja & tittar runt på olika förtidstecken & så :) hehe

2007-11-09 @ 14:22:27
Postat av: Mandy

Haha ja det är klart..=)

2007-11-09 @ 15:37:26
URL: http://Mandyyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0