Aj aj??!!

Jaha, så fick man sovit 2 & en halv timma idag & sen satte mina förvärkar igång..... igen (hade värkar 2-4 timmar innan dess med jo si). Suck va det är jobbigt när det gör så ont men vet samtidigt att med 2-4 timmars intervaller så äre el behöver det i af inte vara dags på långa vägar, el oxå så kan det va dags snart :/ Graviditet är ett stort frågetecken måste jag bara säga. Men jag tänker INTE gå & lägga mej igen.... Höll på att "svimma" i "sömnen". Vart halvvaken vid det laget & kände hur jag blev alldeless varm & svettig mest om händer & fötter & sen gjorde det spyont. Men alltså, en sak måste jag bara få kläcka ur mej- smärta är inget jobbigt för mej va det gäller typ "Aaaaaahh, det gör så ont jag mår så dåligt" utan det är mer "Aarrwwh, det gör så ont & usch jag som måste sova" & undrar om när det är dags & så....

Tycker snarare att det är skoj att det gör ont & att det händer något med kroppen. Börjar ju bli lite sådär smått uttråkad på att gå runder här själv, utan pengar & mer syssälsättning än datorn ^^. & att bara gå runt & tänka på alla de möblerna som vi skulle köpa men inte kan nu när Simon fått för lite i lön, är inte särskilt skoj. Suck. Men till kläder det ska vi af shoppa imorn, men kommer de passa nu bums så jag får något  skoj nu i väntans tider? Nä, hehe. Har jag tur så äre som BM sa att hon tror inte jag kommer fylla på med den där vätskan som man snackar om, för har jag inte gjort det ännu så kommer det nog inget heller komma. Då kan jag ju i af få köpt ett par fräsiga & sköna vinterskor att använda nu i af :) Sen ska vi faktiskt köpa lite sakor som man faktiskt har som mest nytta av i graviditeten, nämligen massageolja, med doft. & sen ska jag få slingat mitt hår med, yaaay huuu :)

Usch, va ska jag nu göra då? Tråkigt att va uppe själv :/

Nä, får ta en dush nu i af.... Även om värkarna har börjat avlägsna så kan det va skönt med en varm dush sådär efter det har vatt en del lite hårda värkar. Men ska först checka rundor lite på kläder & bebisgrejer igen  :P See ya!!
Trackback
RSS 2.0