<3 07-11-24, Kl 03:39 <3

Frida Nilsson & Simon Winge´s lilla dotter (det tåls att säga för det känns å bra att säga)

<3 Alva <3
Född: Lördagen den 07-11-24
Kl. 03:39
Västerviks BB
Vikt: 3290 g
Längd: 48 cm.


Det här är lycka!!
En dag full av förväntningar som ledde till en förlossning som man önskat & trott på under hela dagen.
All väntan är över.
Nu är här hon, hos oss.
Ååhh, vi älskar henne så sanslöst mycket <3

Vår älskade lilla dotter Alva välkomnades varmt under natten till lördag på Västerviks BB.

Allt gick väldigt snabbt & nu såhär efteråt känns det som om jag hade väldig lyckad förlossning. Enligt läkarna som föröste mej vart jag en otroligt strong "mönsterpatient" som vart båda chockade & imponerade över hur snabbt det ändå gick & min insats i det stora hela.
Vi stannde på BB till idag, 14:30 & när vi kom hem tog vi en liten mysig sovstund tillsammans alla tre i vår säng. Det va såååå härligt att få va me sin lilla familj. Underbar känsla!! <3

Nu ska vi få i oss lite mat & sen ska jag amma lilla Alva :) Tack för alla jätte fina gratulationer i form av allt från sms till gbinlägg från er alla. Jag kommer svara snart, det kan jag lova. Kramar så att det räcker till er alla
Trackback
RSS 2.0