Väninnans bebis.......

........är nu ute i det fria!! hihi :P Grattis igen Amanda & Tommy & välkommen till världen lille Vincent :) Det är jätte skönt att veta allt det är över med väntandet nu & att du får hålla i din son.

Själv har man kommit halvägs & det känns verkligen jätte skumt. Vaaaaad tiden går snabbt!! Det är inte klokt!! Kändes som det va igår jag tittade på det där testet med positivt resultat att jag va gravid & att det va idag jag skrev till Simon att vi skulle ha ett barn vare sej han ville det el inte. Haha, som allt turned out to be good nu oxå då? Härligt att jag fick som jag ville & ändå fick Simons stöttning & vilja igenom det hela. Så skönt!! Jag är så himla glad för hur allt har artat sej. haha, skojskoj, förstår ni, "artat sej"? fniss :P Jag har gått till socce & försöker hitta både lägenhet & stöd tills jag fått jobb- japp, jag söker jobb mina damer & herrar. I 20:de veckans graviditet ska fröken Frida ge sej in på att söka jobb ^^ haha. Ska bli kul & se om jag får nåt...... :S På måndag ska jag i af vara där & söka. Nu ska jag leta runder på nätet. Ska försöka hitta/hitta på fina & klyschiga pojk & flicknamn :) Aaaaah skönt att va gravid. Den lilla sparkar ganska så ofta & länge redan nu, liten buse :P Jag tycker bara det är skönt för då vet jag att du lever :) Mamma älskar dej ska du veta <3

 236419-12236419-12 Men denna blev ju bra i af ;)
"Ha ha ha ha ha ha...." Alltså, mamma ser bara litta töntig ut här, inget att bry sej om- det är inte alltid så haha :P 

Kommentarer
Postat av: Mandy

Tack så mycket!Äntligen är han här..!jag kan ligga o titta på honon i evigheter.Helt underbar vår lille son!<3

2007-07-14 @ 01:18:03
URL: http://Mandyyy.blogg.se
Postat av: Frida

Åååhh ja, & det ska du. Njuta av att se på din lille bebis :) Det är lixom inte klok va tiden går sen & blir han stor & tuff, men söt oxå såklart! :)

2007-07-14 @ 10:43:51
URL: http://afridate.blogg.se
Postat av: Mandy

ja man vill nästan stanna tiden för ett tag.Imorgon är han redan en vecka gammal.
Njuter verkligen..

2007-07-14 @ 13:31:47
URL: http://Mandyyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0