Ultraljud 2 :)


19 + 1 visade sig resultatet nu. Ändrade sej bara 2 dar såberäknad förlossning (BF) är nu den 2 december :)
Ultraljud 2 :)


Bejbi mådde bra & alla sakor som skulle finnas till i den lilles kropp fanns oxå där så jag & Simon ä glada att vi har ett friskt barn. Någon "köns-förklaring" fick vi inte direkt. Barnmorskan sa att det av svårt att se för navelsträngen va i vägen men omed det (?!:S) så gissade hon på att det va en ........

We will see about that. Lite dumt att GISSA sej till en sån sak. Vi kan ju fortfarande inte köpa massa grejor på en sån vildgissning hihi.

Kommentarer
Postat av: Frida

Ser ut som den har 6 fingrar dära :S Men naaah jag tror det bara är som det ser ut, för BM sa i af inget.....

2007-07-12 @ 12:50:56
Postat av: jaz

va fint gumman. gullegull. vi måste get together, saknar dig ju! =) kramar

2007-07-12 @ 21:35:17
URL: http://cantlookatyou.blogspot.com
Postat av: Mandy

Skönt att bebis mår bra där inne.Tänk halva tiden redan avklarad.Undra om det är en liten busig pojk eller flick lekkamrat till Vincent där inne..:)

2007-07-14 @ 13:43:01
URL: http://Mandyyy.blogg.se
Postat av: Frida

Hihi, ja jag kan kanbbt fatta att tiden gått så fort. halvvägs? ^^ Aaaah, jag bara längtar & längtar just nu. Medans tiden går får jag "ha" min systerdotter vid min sida & gosa & busa med :) Ååååhh, & hon är så underbar :)

2007-07-14 @ 14:16:57
URL: http://afridate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0