Strand-valen is here!! :P

Idag följde jag med mor & far till Höllviken/Falsterbo & badade vid Ljunghusen. Det va lagom fult i havet (fullt av algeväxt) men inte så särskilt kallt som förra gången så det blev allt nårra dopp vettni :) Det va hur skönt som helst att komma hemifrån lite, mer än traska runt i Trelleborg el Malmö centrum :) Imorn blire full fräs på görten igen, jobb & socialen-grejen :/ Suck. Men i af, det har vatt en hälig dag & jag är helt slutkörd nu. Sova!

Laddade dock upp lite bilder som jag tog när jag kom hem sen :)


Vecka 20+3

  Haha, är verkligen INTE van att känna mej så HÄR obekvämt stor & osexig i bikini, men sakor & ting är annorlunda då man väntar bebis :S Men det är ju rätt så skojiga bilder i af :P Dessutom är det verklign värt mödan för vad får jag sen om inte en liten, liten älskling <3
Trackback
RSS 2.0