Apelsin-kaos?! :P

 Hihi, i skolan på lunchen var nån fullmäktig människa på vår skola & vid detta tillfället så satt han & åt vid ett bord nära där jag & min klass, bland annat, satt & åt. 

-------------->   236419-13

Följande sakor hände:

* Jag lekte med min apelsin.

* Jag tappade min apelsin.

* Min apelsin rullade.........

236419-14    <----------------

 ........vid fötterna på den fullmäktige människan på skolan.

* Jag säger "Ojdå" & tittar på mina klasskamrater & min lärare.

* Min lärare skrattar. Han är bara konstig btw (by the way) hihi.

* Jag tar foto på apelsinen vid hans allsmäktiges fötter.

* Jag går bort till herr allsmäktiges fötter & sträcker mej efter min apelsin.

*  Jag säger tack!! & går där ifrån.

* Jag sitter tyst & still en bra stund därpå. 

   Riktigt härlg dag det dära!! :) fniss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0