."Tillsammans-mystid".

Alva
<3 Lilla Alva <3 ligger & gosar & sover i sin varma vagn medans mamma & pappa springer runder i regnet :) Det ser så mysigt ut med den dära toksöta & mjuka Tummen overallen :)

Idag har vi sprungit ut i regnet för att shoppa så lite som 2 snusdoser till Simon ^^ Det blev att man försökte se om där fanns nåt mer att köpa nu när man klätt på Alva massa kläder & dratt ut med henne & så vart det så kasst väder, suck. Vi som egentligen skulle gå en lite längre runda än sist, idag. Man vill komma ut så mycket som möjligt nu. Dels för att jag behöver styrka min kropp lite & bra med frisk luft såkklart, & dels för att komma ut med Alva lite så hon inte blir värsta hängig. Tycker dessutom om att visa upp mej nu, med barnvagn.... Att jag har fött nu & är världens stoltaste mamma <3 Synd bara att här är få man känner i lilla byn & att det överhuvudtaget finns få människor i denna byn ^^ fniss.

Simon & jag hade tänkt att ha lite mys idag, men det har inte satt igång än för tiden bara rinner iväg. Men efter jag skrivit klart här ska vi ha det skoj & skönt ihopa. Först ut blir nog att äta nåt gott för jag är redigt sylten, hihi. Sen ska vi titta på julkalendern & dricka julmust & äta nåt gott som pepparkakor & glass kanske.... Papparkaksbak står sen på tur, med glögg till det då. Kankse vi oxå tar en sväng om Simons päron & tar ett parti "Kotte" med hans småsyskon idag igen :) Trevligt!!

Hörde precis att Parlamentet ska gå på TV ikväll med, det vill man inte missa. Det är ju så himla skoj, tycker man.

Längtar till vi ska åka ner till Skåne, den 14:onde. Ska bli så najs :)

Kommentarer
Postat av: Mandy

Söta söta Alva!
Ibland vill man bara krypa ner i vagnen själv..:)haha.
Mys overallen är ju bara så söt!

2007-12-02 @ 15:20:21
Postat av: Mandy

Ja det är sååå skönt!Låter dock som en hel kaffekokare när han andas..=/ Men det blir bättre för varje dag..:)
Det är svårt att inte oroa sig..ibland har jag super svårt för att somna, för att jag är så rädd att det ska hända honom något då jag sover.
Som sagt man ska försöka koppla av & njuta av tiden!

2007-12-02 @ 16:27:30
Postat av: Linda

Naww... vad söt hon är... :)

2007-12-04 @ 13:40:10
URL: http://lindisz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0