Mina allt!! <3

Du gjorde mitt liv min älskade lilla Alva <3
Alva & jag dårå
Ps. Jag vänder mej bort av många anledningar, men en av dom är att låta er sova gott utan mardrömmar inatt :P Nädå... bara inte kände för det, helt enkelt. Håret håller på att färgas tillbax till mitt valiga jag- blondie, vilket är en ganska så stor process efter att ha varit brunett ^^ Det är däför det ser ut som det gör, lite sådär halvt orange-gult :S hehe

Simon, min älskade underbaraste pojkvän & sambo. Du gjorde mitt liv värdigt <3
Vi :)
ps. Jag ville skoja till det lite men samtidigt vara mys. Du är en go liten fis :)

Kommentarer
Postat av: Jaz

haha vad roligt du posar med killen ;) vilken fin bild på er, även om du vänder bort dig...

2007-12-15 @ 04:04:23
URL: http://sotsak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0