10 dagar gammal....

......eller om man ska säga ung :P hehe. Hon är så söt min lilla princessa :) Mitt allt!! Det kändes i hela kroppen idag att hon var min, bara min <3 Att hon var vår lilla sötnos älskling, när vi vart i Västervik idag & sedan på julpyssel i trakten. Vi skulle till min gamla BM Elisabeth, men hon vart inte där. Men en annan, hon som brukade ta mina blodvärden & sådant va där & hon fick lov att se på lilla Alva :)

Sen köpte båda ett par rejäla vinterskor, eftersom ingen av oss har mer än gympadjojjer, i af här uppe. Jag fick ett par röda andra par skor/stövlar med, för jag har velat ah sådana skitlänge, men tyckt att dom varit alldeles för dyra. De såldes nu för bara 100 spänn ^^ haha. Vilket kap!! :) Sen blev det en tjockare tröja & en fuskålsjacka åt mej.. 300 spänn för de tillsammans ^^ haha. & sen köpte vi våra uttittade sängbordlampor för 196 kr för två, svarta.
Snyggt till vårt golv, lol- vi har inga nattduksbord, än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0