Haha, otroligt!!

Den busiga lille/lilla vill verkligen inte göra mor & far glada & visa könet för oss otåliga föräldrar :P
Han/hon låg inte rätt till denna gången i heller. El ja, denna gången. Den andra ggn så låg den ju faktiskt rättvänd men barnmorskan va lite bing som inet såg könet (skämt skämt, jag vet att det är svårt att se) Kan tänka mej att där inte är så mycket plats att röra sej på så den måste ju ligga som den nu gjorde. Så det är ingen fara plutten, vi får få reda på det en annan gång en annan dag.... Hoppas det bara blir innan självaste förlossningen :) hihi. Nästa gång är vecka 32 hur som helst & om den inte visar könet då? :S Jag vill ju köpa vagn & grejor  juuueh :/ Aja. Vi målar hur som helst rummet vitt & den grön vi har i sovrummet & kanske vi kan sätta upp en board allt efter som :)

Åååh , där va så många bebisar i Västervik.. speciellt på mcdonaldes, värsta spädbarns klubben hade dom startat där. fniss :) När jag såg dom så kände jag verkligen en stoooor längtan till dej mitt lilla barn. Älskar dej <3




Kommentarer
Postat av: Mandy

Nämen en liten busunge där inne..:)
Man är ju alldeles för tok nyfiken på om det är en plutt eller plutta!:)
Men det får ni nog reda på nästa gång,om inte annat på förlossningen..:)
Någon känsla på vad det är för kön?
kramar

2007-08-30 @ 13:58:11
URL: http://Mandyyy.blogg.se
Postat av: Frida

Mandy: haha... jadu... det är ju det som är saken. Trots att barnmorskan gissade på en flicka så känns det som en pojke... Trodde det i början med, men nu har det kommit tillbax.. & omed min mage ser ut som den gör, utan omfång, så känns det som en pojke. Vi får väl se :)

2007-08-31 @ 01:08:15
Postat av: Jasse

åh vad spännande det är! jag blir helt nyfikne själv ju och ändå e d du som måste vara mest intresserad kan man ju tänka sig. vad som ni blir ju lika glada så :-)
kramar jasse

2007-09-04 @ 16:43:40
URL: http://sotsak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0