Barnvagnar- ett roligt måste :P

Jag sitter här idag framför datorn å är helt inne på att hitta en super lyxskön barnvagn. Just när det verkade hopplöst (hittade bara en massa klumpiga barnvagnar med maaaaaassa krims krams....... suck) så hittade jag denna seriöst URLÄCKRA barnvagn... i klassisk stil. En aning dyr, men ååååååååh va jag vill ha en sån där. Shicha boom boom så klassiskt fint jag & den lille skulle strutta runt på "Köpenhamns" (en bostadsdröm) gågator =)

 Ingnesia Classica

 

                                                                                                                                                                                 9900 kr

Inglesina Classica - Barnvagn
Klicka för förstoring
Inglesina Classica - Barnvagn
Klicka för förstoring
Inglesina Classica - Barnvagn
Klicka för förstoring
Inglesina Classica - Barnvagn
Klicka för förstoring
Inglesina Classica - Barnvagn
Klicka för förstoring
Inglesina Classica - Barnvagn
Klicka för förstoring
Denna vara inkom i vårt sortiment fredag 09 februari, 2007.



Kommentarer
Postat av: Mandy

Läcker!:)
Den andra kunde jag inte se..bild fungerar ej..=/

2007-04-21 @ 18:41:20
URL: http://mandyyy.blogg.se
Postat av: Frida

hihi jag vet den va dum ^^
Men den andra är väldigt fin ja. Stilren som få å klassisk aaah. Om man bara gade haft råd med den..... :/

2007-04-21 @ 20:54:17
Postat av: Mandy

Ja den var ur läcker ju!:) Vad kosta den? 9-10?
Det är dyrt med barnvagnar, speciellt om man är lite extra kräsen.Vår gick på ca 9..Men jag är super nöjd.

2007-04-21 @ 21:40:12
URL: http://mandyyy.blogg.se
Postat av: Frida

Aaaah ja, den där kostade 9900 kr. Men Simon vill inte lägga ut merän 3000 kr & knabbt det- han förstår nog inte att det ÄR dyrt med barnvagnar. Men även min älsta syster rådde mej till blocket el i af unisex barnvagnar. men usch. Jag hittade dock en jäääääätte fin vagn i samma klass som denna där, för 6000 kr på blocket (efter att ha gått igenom exakt 5719 vagnar ^^) som oxå va handgjord, men i DK, & för 12000kr =) Jag ärGLAD igen. Bagagnat- NEJ! sa jag från början, men faktiskt- det är dom som har dom där gamla klassiskt fina ju =)

2007-04-22 @ 11:01:50
Postat av: Mimi

hehe ni borde öppna ett mamma-forum ni två ;)

2007-04-23 @ 14:41:39
URL: http://sotsak.blogg.se
Postat av: mandyyy.blogg.se

Hej gumman! Hur gick det idag?

2007-04-24 @ 21:27:44
Postat av: Mandy

Haha ja johnny sitter där brevid "sniglen" med armarna i kors..:P

2007-05-04 @ 12:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0